Opcje widoku

VC

Wychowawca: p. Agnieszka Kowalczyk

Wielkanocne życzenia.
Już tradycyjnie nasza klasa w ramach projektu z Muzeum Powstania Warszawskiego  wykonała samodz...
We wtorek 12 marca br. byliśmy w Teatrze Małym w Łodzi na przedstawieniu "Ania z Zielonego Wzg&oacut...
19 lutego br. na zajęciach z wychowawcą mieliśmy Dzień Ulubionych Gier. Oto foto relacja.
W tym roku spotkanie wigilijne odbyło się 21.12. w czwartek. Św.Mikołaj nie zapomniał o nas. Wsp&oac...
W środę 29.11. odbyła się szkolna zabawa andrzejkowa dla klas 4-8. Każdy mógł się przebrać za...
W poniedziałek 20 listopada byliśmy w Mandorii. Jest to  park rozrywki, który bardzo chc...
10 października nasza klasa wspólnie z innymi klasami 5 i Wychowawcami przygotowywały Otrzęsi...
Klasa 5c kontynuuje swoją współpracę z Muzeum Powstania Warszawskiego. W tym roku obejrzeliśm...
W czwartkowe popołudnie 21 września o godz.17.00 Rodzice i Uczniowie kl 5c wraz z Wychowawcą integro...
W poniedziałek 18 września byliśmy na wycieczce w biskupińskiej osadzie na corocznym Festiwalu Arche...
W poniedziałek  4 września rozpoczęliśmy nowy rok szkolny. Wszyscy są bardzo szczęśliwi z powro...
To już są wakacje! 23 czerwca pożegnaliśmy nasze szkolne ławeczki i zaczęliśmy zasłużony odpoczynek!...
W środę 21 czerwca odbył się piknik szkolny dla wszystkich Uczniów. Świetna zabawa i pyszne j...
7 czerwca byliśmy na klasowej wycieczce w Warszawie. Pogoda dopisała i zaczęliśmy od spaceru po stol...
6 czerwca Uczniowie naszej klasy w składzie Julia Nowak, Nikola Komala, Patryk Płóciennik i J...
W poniedziałek 5 czerwca byliśmy w kinie Cinema City na filmie pt. Mario Super Bros. Film bardzo się...
10 maja 2023r w środę zostaliśmy zaproszeni w ramach lekcji doradztwa zawodowego do miejsca pracy P....
Niezapomnieliśmy w Wielkanoc o naszych Powstańcach Warszawskich i również wysłaliśmy własnorę...
W Tygodniu Mózgu zadbaliśmy o nasze mózgi- zrobiliśmy plakat czego potrzebuje nasz m&o...
Z okazji dnia Kobiet i Mężczyzn 7.03 byliśmy w kinie "Spójnia" w MDK na filmie pt. " Biuro De...
Ostatnio zrobiliśmy klasowy projekt "Potrawy Świata". Oto nasze prace. Niektórzy Uczniowie zr...
W środę 15 lutego bawilismy się na klasowej zabawie karnawałowej na godzinie wychowawczej. Przebrani...
Dziś czekała na nas niespodzianka noworoczna w postaci kartki świątecznej z Muzeum Powstania Warszaw...
W środę mieliśmy klasowe spotkanie wigilijne,łamalismy się opłatkiem i składaliśmy sobie życzenia, ś...
W grudniu przygotowaliśmy własnoręcznie zrobioną kartkę z życzeniami Bożego Narodzenia dla Powstańc&...
14.12 na godzinie wychowawczej integrowaliśmy się przy planszówkach, ubieralismy choinkę w na...
Na godzinie wychowawczej zostały rozdane prezenty mikołajkowe. Były bardzo udane, co widać po naszyc...
W dniu 6.12.2022 r, w Mikołajki,  o godzinie 8:45 byliśmy na koncercie...
30 listopada mielismy klasowe andrzejki.  Wróżyliśmy, tańczyliśmy, a strzałem w 10 była ...
W tym roku powstał pomysł ozdobienia naszej szkolnej choinki w parku eko bombkami. Nasza klasa dzięk...
Nasza szkoła otrzymała dotację w ramach Narodowego Programu Rozwoju Czytelnictwa 2.0 na lata 2021 - ...
23 listopada odbyły się  otrzęsiny klas 4 czyli przyjęcie w poczet klas 4-8 przygotowane przez ...
Co roku 20 listopada obchodzimy Międzynarodowy Dzień Praw Dziecka. Tego dnia w szczeg&oacu...
W naszej szkole obchodziliśmy Dzień Tolerancji. Z tej okazji Uczniowie ubrali się na kolor żó...
W piątek 28 października Uczniowie mieli ubrać się elegancko. Oto kilka zdjęć z najciekawszymi styli...
Dn. 22 października b.r. kl 4c była w Teatrze Muzycznym w Łodzi na sztuce słowno-muzyczno-baletowej ...
Klasa 4c z Księdzem Damianem Klepaczem –nauczycielem religii i Wychowawczynią klasy nawiązała ...
Jak w kinie!!!
Ekslibris ? Co to takiego? Tego dowiedzieliśmy się na interesujących warsztatach w Miejskiej Bibliot...
Uczniowie naszej klasy oraz uczniowie klasy 3D ze Szkoły Podstawowej Nr 1 posiedli ważną umiejętność...
W środę 04.05.2022 w naszej szkole odbyło się spotkanie ze strażakiem. Była ku temu okazja, bowiem n...
12 kwietnia wybraliśmy się do teatru Piccolo na spektakl ''Skarb kapitana Haka''.  Początek XI...
21 marca wybraliśmy się w poszukiwaniu wiosny. Wiele na to wskazuje, że wiosna już jest! Oto dowody!...
1.03 graliśmy w gry planszowe te znane i lubiane i te mniej znane, które chętnie poznawaliśmy...
14 grudnia uczniowie naszej klasy wzięli udział w warsztatach pt."Śladami zwierząt" z edukatorami z ...
6 grudnia od wielu lat jest dniem, w którym w naszej szkole podtrzymujemy mikołajkową tradycj...
W dniu 29 listopada na lekcjach w naszej klasie odbyły się Andrzejki. Zabaw było wiele i wszystkie u...
15 października obchodziliśmy Światowy Dzień Owoców i Warzyw. Były pyszne, zdrowe soki n...
Muzyka jest wszędzie, muzyka łagodzi obyczaje, rozwesela i relaksuje. Muzyka ma nawet swoje świ...
Pogoda dopisała, humory też!!! Brawa dla wszystkich!!!
Piękna pogoda, świetna zabawa i ciekawe warsztaty to wszystko 13 września czekało na nas w gospodars...
18 czerwca wybraliśmy się do teatru Piccolo w Łodzi, na przedstawienie ,,Urodziny Baby Jagi". To wes...
Skansen w Kłóbce. Szlakiem ginących zawodów.
Uczniowie klasy IIc wzięli udział w akcji wspierającej osoby ze spectrum autyzmu To wyzwanie „...
8 marca Dzień Kobiet. W tym dniu chłopcy z naszej klasy spisali się na medal!!! Dwa dni późn...
To dzień wypełniony słodkościami. W szkole na wszystkich uczniów czekała pyszna niespodzianka...
21, 22 stycznia. W te szczególne dni warto pamiętać o upominku dla naszych babć i dziadk&oacu...
Jesienne zawody sportowe 4.11.2020.
Zabawa i nauka!
W piątek 23 października nasza klasa obserwowała zmiany jakie zachodzą w przyrodzie jesienią. Wyposa...
W dniu 22 września uczniowie naszej klasy pożegnali lato i przywitali jesień. Symbolicznie wypuścili...
Uczniowie naszej klasy wraz z wychowawczynią w roku szkolnym 2019/2020 wzięli udział w warsztatach z...
Odwiedziliśmy Izbę Pamięci, gdzie mieliśmy okazję zobaczyć do jakiej szkoły chodzili nasi rodzice, d...
Nareszcie w szkole. Po długiej nieobecności jesteśmy w szkole! Hura! Rozpoczynamy naukę w drugiej kl...
W dniu 28 lutego wybraliśmy się na nietypową lekcję matematyki. Zajęcia odbyły się w jednym ze sklep...
W dniu 18 lutego w bibliotece szkolnej odbyło się pasowanie na czytelnika pierwszoklasistów. ...
W piątek, 31 stycznia w naszej szkole odbył się Rodzinny Koncert Kolęd pt. "Ocalmy kolędę od zapomni...
We wtorek 28 stycznia nasza klasa wybrała się do Dziennego Domu Pobytu Wrzos. Tam w ciszy i skupieni...
4 grudnia w naszej szkole odbyło się spotkanie promujące zdrowe odżywianie pt.: "Jem zdrowo, kolorow...
29 listopada w naszej klasie odbyły się ANDZEJKI. Zabawa rozpoczęła się od wyjaśnienia skąd się wzi...
15 listopada tradycyjnie w naszej szkole odbył się Koncert Pieśni Patriotycznych. Uczniowie klasy Ic...
12 listopada obchodziliśmy Światowy Dzień Pluszowego Misia. Naszą klasę opanowały MISIE.  Małe,...
W dniu 13 listopada wybraliśmy się na na spektakl "Huśtawka" do teatru Arlekin w Łodzi.  Dzieci...
W dniu Europejskiego Zdrowego Jedzenia i Gotowania 8 listopada, uczniowie naszej klasy przynieśli do...
"Mój nauczyciel"
W miesiącu pażdzierniku uczniowie na lekcjach edukacji plastycznej dostali zadanie: namalować swojeg...
25 pażdziernika nasza klasa wzięła udział w zajęciach zorganizowanych przez panią pedagog Monikę Kos...
Czytaj więcej
"Moja ulubiona książka - przeczytaj ją i Ty"
W dniu 22 października zostały ogłoszone wyniki konkursu zorganizowanego przez bibliotekę szkolną pt...
W dniu 24 października obchodziliśmy Światowy Dzień Walki z Otyłością. W tym dniu dzieci naszej klas...
W dniu 18 pażdziernika w naszej szkole odbyło się uroczyste ślubowanie uczniów klas pierwszyc...
Samorząd Szkolny naszej szkoły zorganizował zbiórkę żywności i akcesoriów potrzebnych ...
W dniu 16 października w naszej szkole gościliśmy strażaków z ochotniczej Straży Pożarnej w R...
Data dodania: 2019-09-30 15:38:40
Data edycji: 2024-02-02 20:32:26
Ilość wyświetleń: 8432

Sport w naszej szkole

e - Biblioteka

Konkursy

Zgłoś się do konkursu szkolnego! Nabór trwa jeszcze kilka dni!
Więcej informacji

Ankiety

Weź udział w jednej z ankiet szkolnych! Twoja opinia jest ważna!

Kalendarz

Klasy

Przejdź na stronę swojej klasy zobacz najnowsze wpisy i bądź na bieżąco!
Więcej informacji

„….mówiłem nie do dzieci, a z dziećmi, mówiłem nie o tym, czym chcę aby były, ale czym one chcą i mogą być.”