Opcje widoku

VIB

Wychowawca: p. Paweł Zbidi

Wizyta w pasiece
15 czerwca uczestniczyliśmy w warsztatach edukacyjnych w pasiece Gajówka.  Dowiedzieliś...
Mózg stale odbiera, przetwarza i przesyła miliony informacji. Choć niewielki (u osoby dorosłe...
W dzisiejszym dniu, chłopcy z naszej klasy zaskoczyli nas  "kwiecistą" niespodzianką. Dziękujem...
Tradycji stało się zadość! 16 lutego zajadaliśmy się pysznymi pączkami. Dziękujemy rodzicom za słodk...
22 grudnia w naszej klasie odbyła się „Wigilia klasowa” czyli spotkanie przedświąteczne....
Raz w roku zdarza się taki dzień, w którym możemy sprawdzić, co nas spotka w przyszłości. To ...
 8 listopada udaliśmy się do teatru Piccolo na spektakl pt. "Nić Ariadny". Poza pogłębieniem wi...
26 października wybraliśmy się na wycieczkę do Nadleśnictwa Poddębice w Rodrysinie. Tam spotkaliśmy ...
W piątek 16.09.2022r. nasza klasa brała udział w corocznej akcji " Sprzątanie świata  ...
W miniony piątek tj. dnia 09.09.2022 r odbyły się wybory do Samorządu Klasowego. Spośród kand...
Już jesteśmy w murach szkoły.  Z radosnymi minami i optymizmem witamy nowy rok szkolny 2022/202...
Zakończeniu roku szkolnego towarzyszyły odświętne stroje, podziękowania, gratulacje i wręczenie wyr&...
7 czerwca zorganizowalismy otatnią w tym roku szkolnym dyskotekę. Mieliśmy okazję pobyć ze sobą...
Dzisiaj uczniowie naszej klasy , którzy przystępują do egzaminu na kartę rowerową, uczestnicz...
23 maja w naszej klasie obchodziliśmy - dzień bez plecaka. Wszyscy chętni uczniowie  przyszli d...
16 maja nasza klasa odwiedziła Olsztyn koło Częstochowy. Zwiedzaliśmy ruiny zamku leżącego na Jurze ...
10 maja , w czasie trwania Ogólnopolskiego Finału Drużynowych Biegów Przełajowych, kib...
Wyszliśmy na spacer w poszukiwaniu wiosny a przy okazji pozbieraliśmy napotkane śmieci, żeby uczcić&...
Zabawa przebiegała w rytmach „dobrej” muzyki, były konkursy i mnóstwo radości. Ws...
6 grudnia odwiedziliśmy aleksandrowskie kino "Spójnia", gdzie wzruszyliśmy się ogromnie ogląd...
Wieczór przepełniony był magią i wróżbam, ale również zabawą i śmiechem. Rodzic...
Oto nasza lekcja przyrody. "Protisty" nam nie straszne kiedy pracujemy na iPadach. Polecamy.
Dzisiaj wspaniały dzień! Zostaliśmy oficjalnie przyjęci do starszej grupy wiekowej. Była świetna zab...
13 października odwiedziliśmy gospodarstwo agroturystyczne "Michałówka". Świetna zabawa, ciek...
Na naszej drugiej godzinie wychowawczej dokonaliśmy bardzo trudnego wyboru samorządu klasowego. Pozn...
W dniach 17 i 18 czerwca bylismy na wyjątkowej wycieczce.  W Kielcach zwiedziliśmy Muzeum Zaba...
Mimo trudnej sytuacji, cieszą nas święta. Tuz przed przyozdobilismy drzewka iglaste. Upiekliśmy pie...
Toruń, wycieczka 9.10.2020   Muzeum Legend Toruńskich Muzeum Żywego Piernika Spacer po Star...
Dziś poznaliśmy autorkę " skarpetek", czyli panią Justynę Bednarek. Dowiedzieliśmy się, jak powstał...
Karnawałowy zawrót głowy...   W tym dniu już od samego rana było wesoło i kolorowo. Na...
Radość i uśmiechy... tego nam w tym dniu nie brakowało. Chyba byliśmy grzeczni, bo dostaliśmy o...
Szóstego grudnia odwiedził nas nie tylko św. Mikołaj.... do naszej sali zajrzał też Pan Marci...
28 listopada spotkaliśmy się w naszej sali. Zgodnie ze starym obyczajem poznawalismy naszą przyszłoś...
Spotkanie że strażakami - 16 października 2019

Sport w naszej szkole

e - Biblioteka

Konkursy

Zgłoś się do konkursu szkolnego! Nabór trwa jeszcze kilka dni!
Więcej informacji

Ankiety

Weź udział w jednej z ankiet szkolnych! Twoja opinia jest ważna!

Kalendarz

Klasy

Przejdź na stronę swojej klasy zobacz najnowsze wpisy i bądź na bieżąco!
Więcej informacji

„….mówiłem nie do dzieci, a z dziećmi, mówiłem nie o tym, czym chcę aby były, ale czym one chcą i mogą być.”