Opcje widoku
Ikona powiększania tekstu
Powiększ tekst
Ikona pomniejszania tekstu
Pomniejsz tekst
Ikona zmiany kontrastu
Kontrast
Ikona podkreślenie linków
Podkreślenie linków
Odnośnik do Deklaracja Dostępności
Deklaracja Dostępności
Resetowanie ustawień
Reset

Lekcja zawodów- pracownik administracji Uniwersytetu Łódzkiego

Lekcja zawodów- pracownik administracji Uniwersytetu Łódzkiego

W klasie 3b odbyło się ciekawe spotkanie w ramach cyklu „Poznajemy zawody naszych rodziców”. Gościem była pani Beata – mama Oliwera. Pani Beata pracuje na Uniwersytecie Łódzkim, w sekcji wyjazdów zagranicznych. Opowiedziała dzieciom, na czym polega jej praca – zajmuje się rozliczaniem delegacji służbowych pracowników uczelni, którzy wyjeżdżają za granicę.
Uczniowie z dużym zainteresowaniem słuchali o tym, jakie dokumenty są potrzebne przy takich wyjazdach i jak wygląda praca biurowa "od kuchni". Następnie dzieci miały okazję wcielić się w rolę pracowników administracji – ich zadaniem było wypełnienie przykładowej karty rozliczenia delegacji. Musiały uzupełnić odpowiednie rubryki i samodzielnie dokonać prostych obliczeń.
Zadanie bardzo się spodobało, a uczniowie z zaangażowaniem liczyli i wpisywali dane. Dzięki temu spotkaniu dzieci nie tylko dowiedziały się więcej o pracy dorosłych, ale też mogły poćwiczyć w praktyce swoje umiejętności matematyczne.

Data dodania: 2025-05-22 10:59:50
Data edycji: 2025-05-22 11:01:28
Ilość wyświetleń: 72

Sport w naszej szkole

e - Biblioteka

Konkursy

Zgłoś się do konkursu szkolnego! Nabór trwa jeszcze kilka dni!
Więcej informacji

Ankiety

Weź udział w jednej z ankiet szkolnych! Twoja opinia jest ważna!
Więcej informacji

Kalendarz

Klasy

Przejdź na stronę swojej klasy zobacz najnowsze wpisy i bądź na bieżąco!
Więcej informacji

„….mówiłem nie do dzieci, a z dziećmi, mówiłem nie o tym, czym chcę aby były, ale czym one chcą i mogą być.”

Janusz Korczak

Partnerzy i instytucje

Bądź z nami
Aktualności i informacje
Biuletynu Informacji Publicznej
Logo Facebook
Facebook
Biuletynu Informacji Publicznej